arshita 994 روز پیش
بازدید 3047 بدون دیدگاه

فروش چسب 123 به صورت عمده

فروش چسب 123 به صورت عمده

چسب 123 از جمله چسب هایی است که در بسیاری مشاغل تولیدی و صنعتی و حتی در مصارف خانگی بسیار کاربرد دارد. فروش چسب 123 در انواع مختلف به صورت حضوری و  اینترنتی  در بازار صورت می گیرد.  فروشگاه های اینترنتی معتبر  با فروش چسب 123 در برند های مختلف ایرانی و خارجی با کیفیت و به صورت عمده این امکان را فراهم می سازند تا کلیه مشتریان محترم در سراسر کشور، این محصول را با قیمت مناسب و در کمترین زمان ممکن دریافت نمایند.

چسب 123 چیست؟

چسب 123 چیست و چرا با نام 123 در بین مردم و همچنین بازار به این نام معروف شده است؟ همانطور که می دانید عموم مردم چسب فوری را با نام چسب 123 می شناسند چرا که بعد از استفاده، چسبیدن دو قطعه موردنظر را در کمترین زمان ممکن صورت می گیرد و چسب خیلی زود خشک می شود. چسب 123 از ماده ای به نام سیانواکریلات ساخته شده است که این ماده به نوعی از خانواده چسب های بسیار قوی می باشد. چسب های 123 همراه با یک اسپری که فرایند خشک شدن و چسباندن قطعات موردنظر را تسریع می کند، به فروش می رسند.

ویژگی های چسب 123 مرغوب

ویژگی های چسب 123 مرغوب

فروش چسب 123 در بازار از سطح تقاضای بسیار بالایی برخوردار است، چرا که این چسب دارای ویژگی های منحصر به فردی است که در ذیل به تشریح برخی از  ویژگی هایی که یک چسب 123 مرغوب باید داشته باشد، می پردازیم:

  • داشتن غلظت مناسب یکی از مهمترین ویژگی های ظاهری یک چسب مرغوب می باشد تا با کمترین میزان استفاده از چسب، بیشترین نتیجه مطلوب را از آن دریافت نماییم.
  • برخی از چسب های بی کیفیت بعد از استفاده و چسباندن، لکه های زرد رنگی را روی قطعات چسبانده شده ایجاد می کنند و باعث ایجاد ظاهری ناخوشایند می گردند، بنابراین چنانچه چسب بعد از استفاده زرد شدگی روی قطعات به وجود نیاورد نشانه مرغوب بودن آن است.
  • نداشتن بوی تند و آزار دهنده، یکی از فاکتور های چسب مرغوب است. برخی مشاغل تولیدی مانند کارگاه های نجاری هنگام استفاده از چسب 123 در محیط های سربسته فعالیت می کنند و در صورتی که چسب دارای بوی اسیدی و تند باشد موجب آزار و همچنین حساسیت هایی در افراد می گردد.
  • خشک شدن سریع چسب در کمترین زمان ممکن باعث سرعت بخشیدن به کارها می شود به خصوص هنگامی که در حال ساخت و یا تعمیر تعداد بالایی از کالا باشید، این ویژگی بیشتر به کار می آید.
  • داشتن بسته بندی و ظرف مناسب نیز یکی از ویژگی های چسب 123 مرغوب است که در هنگام استفاده با کمی فشار چسب به راحتی قابل استفاده باشد. یک تیوب نرم و قابل انعطاف می تواند بهترین ظرف برای استفاده از چسب 123 باشد.
  • علاوه بر تمام ویژگی های مورد نظر که جهت یک چسب 123 مرغوب گفته شد، برخورداری از قیمت مناسب با توجه به حجم چسب، از مهمترین فاکتور هایی است که باعث فروش چسب 123 و محبوبیت آن در بازار می شود.

کاربرد چسب 123

کاربرد چسب 123

کاربرد چسب 123 به خاطر قدرت بالای چسبندگی  و همچنین سرعت خشک شدن آن در کمترین زمان، در صنایع مختلف بسیار گسترده است. از مصارف خانگی گرفته تا کارگاه ها و کارخانه های تولیدی از این چسب استفاده های بسیاری می کنند. و به همین خاطر فروش چسب 123 از سطح بالایی در بازار نیز برخوردار است. در ادامه به تشریح برخی از مهمترین کاربرد های این چسب فوری می پردازیم:

  • استفاده از چسب 123 بر روی سطوح چوبی و ام دی اف بسیار متداول است، کارگاه های نجاری و تولیدکنندگان انواع سرویس های چوب و سرویس های خواب از مصرف کنندگان عمده این چسب به شمار می آیند. چرا که چسب 123 کلیه قطعات و سطوح چوبی را در کمترین زمان به هم فیکس و سپس می چسباند.
  • استفاده از چسب 123 جهت چسباندن قطعات پلاستیکی از کاربرد های بسیار زیاد این چسب می باشد. در مصارف خانگی بارها با شکستن قطعات وسایل پلاستیکی روبرو شده ایم که با استفاده از چسب 123 آن ها را به هم چسبانده و مجددا استفاده نموده ایم مانند شکستگی کنترل تلویزیون و یا بدنه سایر وسایل برقی.
  • استفاده از چسب 123 در برخی صنایع دیگر از جمله قطعات بتنی نیز گزارش شده است که این امر نشان دهنده قدرت بسیار بالای این چسب و استفاده آن در بسیاری از صنایع است.

دستورالعمل کار با چسب 123

دستورالعمل کار با چسب 123

جهت اینکه در استفاده از چسب 123 بهترین نتیجه ممکن را بگیریم باید با نحوه درست استفاده از آن آشنایی داشته باشیم:

  1. ابتدا سطوح و یا قطعات مورد نظر را به خوبی تمیز نمایید تا عاری از هرگونه گرد و غبار و چربی باشد.
  2. اسپری خشک کننده را را بر روی سطوح و قطعات موردنظر اسپری نمایید و بعد از حدود چند ثانیه چسب 123 را بر روی محل مورد نظر استفاده نمایید.
  3. سطوح و یا قطعات را روی هم قرار داده و حدود 15 ثانیه محکم نگه داشته تا روی هم فیکس و خشک شوند.
  4. توجه نمایید چسب های 123 پس از باز شدن تا حدود یک تا چند ماه بر اساس شرایط نگهداری، قابل استفاده هستند و بعد از طی این مدت زمان کارایی خود را از دست می دهند.
  5. سعی نمایید در فضا های باز از چسب 123 استفاده نمایید، چرا که این چسب حاوی مقداری بخار سمی است و استنشاق بوی آن برای سلامتی شما مضر است.
  6. چسب 123 به خاطر ترکیبات شیمیایی و نفتی که دارد خاصیت اشتعال زایی دارد، بنابراین در حین استفاده از این چسب از سیگار کشیدن و روشن کردن آتش و نزدیک بودن به وسایل حرارتی مانند بخاری و اجاق گاز جدا خودداری نمایید.
  7. چسب 123 روی سطوح داغ و دارای حرارت کارایی ندارد. بنابراین این چسب را روی قطعات و سطوح داغ استفاده نکنید. ابتدا اجازه دهید قطعات و یا سطوح به دمای محیط برسد و سپس از چسب استفاده نمایید.

فروشگاه اینترنتی پخش و فروش چسب 123

همانطور که گفته شد چسب 123 در بسیاری از مشاغل تولیدی و صنعتی کاربرد فراوانی دارد. صاحبان فروشگاه ها و کارگاه های تولیدی و صنعتی و… می توانند انواع چسب 123 را در برند های باکیفیت و مختلف ایرانی و خارجی به صورت عمده از فروشگاه های اینترنتی معتبر با قیمت ارزان و مناسب تهیه نمایند. از مزایای خرید اینترنتی دسترسی به انواع برند های ایرانی و خارجی و همچنین بررسی قیمت آن ها در مقایسه با یکدیگر می باشد. فروشگاه اینترنتی با فروش چسب 123 به صورت مستقیم و بدون واسطه، خریدی کاملا با صرفه و اقتصادی را برای مشتریان محترم در سراسر کشور فراهم می سازد.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


7 × شش =

Compare