arshita 1079 روز پیش
بازدید 3282 بدون دیدگاه

فروش عمده چسب های صنعتی

فروش عمده چسب های صنعتی برای صنایع مختلف

امروزه تأسیسات تولیدی و صنعتی زیادی برای تولید و یا افزایش کیفیت محصولات خود به چسب های تخصصی صنعتی نیاز دارند. بنابراین در سال های اخیر تقاضا برای چسب های صنعتی به طور مداوم با افزایش رو به رو بوده و فروش عمده چسب های صنعتی باعث شده تا نیاز فعالان صنایع مختلف به خوبی برطرف شود. فروش عمده چسب های صنعتی همچنین موجب کاهش هزینه های جانبی مشاغل، اتلاف وقت و جلوگیری از هدررفت سرمایه می شود.

یک عامل کلیدی که باعث افزایش تقاضای جهانی محصولات چسب صنعتی بوده، دامنه رو به رشد کاربرد این محصول در بخش های بسته بندی، الکترونیک و خودرو و … است. استفاده از چسب ها به عنوان جایگزین مناسب برای فلنج ها، پانل ها و سایر تنظیمات اتصال دهنده نیز از دیگر دلایل افزایش روزافزون استفاده از چسب های صنعتی می باشد.

به طور کلی چسب ها موادی هستند که برای اتصال یک سطح به سطح دیگر و ایجاد مقاومت در برابر جداسازی استفاده می شوند. امروزه انواع مختلفی از چسب های کارآمد و موثر در بازار وجود دارد که برای صنایع و کاربردهای مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

قبل از خرید این محصولات پرکاربرد از مراکز فروش عمده چسب های صنعتی بهتر است با چسب صنعتی آشنا شوید، مزایای استفاده از این نوع چسب ها را بشناسید و پس از شناخت انواع مناسب آن ها برای کسب و کار خود، نسبت به خرید عمده اقدام کنید.

چسب صنعتی چیست؟

چسب های صنعتی ترکیبات شیمیایی آلی و غیرآلی هستند که برای اتصال اجزای مختلف استفاده می شوند. این محصولات شامل چسب های اکریلیک، اپوکسی، پلی اورتان، سیلیکون، ترموست، UV و همچنین درزگیرهای صنعتی هستند. بیشتر چسب های صنعتی در کاربردهای چفت و بست مورد استفاده قرار می گیرند. از درزگیرهای صنعتی برای پر کردن شکاف بین درزها یا روی سطوح استفاده می شود. همچنین از این نوع چسب ها به منظور نگه داشتن مایعات، جلوگیری از نشت و جلوگیری از نفوذ مواد ناخواسته نیز استفاده می شود.

فروش عمده چسب های صنعتی

 

چرا چسب های صنعتی را به صورت عمده خریداری کنیم؟

مولفه بارزی که مراکز مجاز فروش عمده چسب های صنعتی دارند، قیمت ارزان کالاست. درحقیقت از جمله دلایل اصلی خرید عمده انواع چسب برای صنایع مختلف، قیمت تمام شده پایین تر است. از آن جایی که صنایع مختلف از چسب ها به میزان زیادی در مصارف مختلف استفاده می کنند، خرید این محصول به صورت عمده می تواند تا حد زیادی در هزینه های کلی صنعت شما صرفه جویی نماید.

چرا از چسب های صنعتی عمده استفاده کنیم؟

از آنجا که در سال های اخیر چسب ها به عنوان یک روش اتصال صنعتی در کنار تکنیک های دیگر مانند جوشکاری، لحیم کاری و پرچ مورد استفاده قرار می گیرند، امروزه انواع مختلف چسب صنعتی برای داشتن بهترین کاربرد و کیفیت طراحی و تولید می شوند.

استفاده از چسب های صنعتی به عنوان جایگزین اتصال مکانیکی، جوشکاری و سایر روش های اتصال می تواند به کسب و کار ها در دستیابی به یک مزیت رقابتی کمک کند. درواقع اگر می خواهید هزینه های کلی تولید را کاهش دهید، قابلیت اطمینان محصول یا عملکرد و عمر مفید کالای تولیدی خود را افزایش دهید، باید چسب ها را در طراحی، ساخت و مونتاژ خود به کار ببرید.

اگر وظیفه دارید محصول یا فرآیند خود را بهبود ببخشید به خوبی می توانید از چسب های صنعتی برای اتصال لایه های مختلف استفاده نمایید. چسب های صنعتی در ساخت قطعات و مواد کمک بسیار بزرگی می کنند. چسب های صنعتی با کیفیتی بسیار عالی، برای مقاومت در برابر ضربه و لایه برداری شدید، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و دمایی فرموله می شوند. حال که با مزایای استفاده از چسب های صنعتی آشنا شدید بهتر است بدانید که خرید این چسب ها از مراکز فروش عمده چسب های صنعتی می تواند به میزان زیادی در هزینه های شما صرفه جویی نماید.

مزایای خرید عمده چسب صنعتی

خریداران می توانند با خرید از مراکز فروش عمده چسب های صنعتی برای صنایع مختلف، چسب های با کیفیت را با قیمت مناسب تهیه نمایند. شما به عنوان یک مشتری خرید عمده چسب های صنعتی باید مزایای خرید از مراکز فروش عمده چسب های صنعتی را بشناسید:

  • بهترین محل برای اطمینان از کیفیت کالا
  • امکان بررسی محصولات مختلف
  • آشنایی با گزینه های موجود در بازار

انواع مختلف چسب های صنعتی

امروزه انواع مختلفی از چسب های صنعتی وجود دارند که شما می توانید برحسب نیاز خود نسبت به خرید آن ها از مراکز فروش عمده چسب های صنعتی اقدام کنید.

چسب های صنعتی را می توان به روش های مختلفی دسته بندی کرد اما به طور معمول از طریق ترکیب شیمیایی و یا از طریق خواص چسبندگی آن ها دسته بندی می شوند.

1.      انواع چسب های صنعتی براساس ترکیب شیمیایی

  • چسب های اکریلیک: مقاومت بالا و خشک شدن سریع
  • چسب های اپوکسی: اپوکسی از دو ماده شیمیایی مختلف شامل یک رزین و یک ماده سخت کننده تشکیل می شود.
  • رزین های فنولیک، ملامین و فرمالدئید: چسب های حرارتی هستند که پیوندهای محکمی ایجاد می کنند و مقاومت خوبی در برابر دماهای بالا دارند. به عنوان مواد ترموست برای ترمیم و تشکیل پیوندهای ایمن به گرما و فشار نیاز دارند.
  • چسب های پلی اورتان: انعطاف پذیری بالایی داشته و در برابر ضربه دوام و مقاومت خوبی دارد. این چسب ها اغلب در پروژه های نجاری استفاده می شوند.
  • چسب های لاستیکی: پیوندهای بسیار انعطاف پذیری ایجاد می کنند و معمولاً بر پایه ترکیبات بوتادین- استایرن، بوتیل، پلی ایزوبوتیلن یا نیتریل ساخته می شوند.
  • چسب های سیلیکونی: انعطاف پذیری بالایی دارند و در برابر درجه حرارت بسیار بالا مقاوم هستند. از آنها در لوله کشی و همچنین در صنایع دریایی استفاده می شود.

 

چسب سیلیکونی

2.      انواع چسب های صنعتی براساس خصوصیات چسبندگی

  • چسب های Hot melt: این چسب ها بر اثر حرارت ذوب می شوند و می توان با خنک کردن آن ها را سفت یا تنظیم نمود. این نوع چسب ها اجازه می دهند قطعات در حین مونتاژ برداشته شده و جابجا شوند.
  • چسب های حساس به فشار (PSA) و چسب های تماسی: این چسب ها با فشار بسیار کمی به اکثر سطوح می چسبند. چسب های تماسی برای کاربردهایی با سطح وسیع مناسب هستند.
  • چسب های ترموست: رزین های پلیمری با اتصال متقابل هستند که با استفاده از گرما یا گرما و فشار استفاده می شوند.

مرکز فروش چسب در تهران

چسب ها برای ساخت بسیاری از محصولات از اهمیت حیاتی برخوردار هستند.

در هایپر چسب ما به عنوان تامین کننده انواع چسب صنعتی سال ها تجربه و تخصص را به کار گرفته ایم تا نیاز صنایع مختلف را برطرف نماییم. ما با فروش عمده چسب های صنعتی شرکت هایی که در زمینه هنرهای گرافیکی، بسته بندی، بهداشتی، برچسب گذاری، صنعت خودرو، چوب، پوشک و … فعالیت دارند، تلاش می کنیم تا هزینه های این صنایع را تا حد امکان کاهش دهیم. بنابراین چنانچه قصد خرید عمده چسب های صنعتی را دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× چهار = 8

Compare