arshita 124 روز پیش
بازدید 194 بدون دیدگاه

انواع چسب رازی

انواع چسب رازی

در این مقاله از هایپر چسب درباره انواع چسب رازی تمامی چسب های این شرکت معرفی شده اند و مزایا و معایب هر کدام مورد بررسی قرار گرفته است ، پس تا انتهای مقاله همراه با آنی چسب باشید ، چسب رازی یکی از محصولات پرکاربرد و پرطرفدار در جامعه است. این چسب قابلیت چسباندن انواع مواد را دارد و به راحتی قابل جدا شدن است. این خصوصیات باعث شده است که چسب رازی در صنعت، خانه و مدرسه مورد استفاده قرار بگیرد. در این مقاله به شما انواع چسب رازی و کاربردهای آن‌ها را معرفی می‌کنیم. همچنین شما می‌توانید این محصول را از نمایندگی چسب رازی یعنی هایپرچسب تهیه و استفاده کنید.

در نظر داشته باشید برای خرید چسب رازی از هایپر چسب میتوانید از فروشگاه ما دیدن فرمایید . 

تاریخچه برند رازی

شرکت شیمیایی رازی از سال1359 کار خود را آغاز کرد و در سال 1361 با تولید انواع چسب های صنعتی و خانگی جز معروف ترین برندهای چسب ایران شد و سالانه 18000 تن چسب تولید می کند. شعار این برند “همه رازی از چسب رازی” است که با بهره گیری از دانش و تجربه و استفاده از جدیدترین تکنولوژی های جهان به بهترین نحو توانسته رضایت مشتری را به دست آورد و با برند های خارجی رقابت کند.

این شرکت با خرید سهام، فعالیت خود را گسترش داد و شرکت های کیان شیمی و کیمیا رزین را به زیر مجموعه های خود اضافه کرد. با پیوستن شرکت آرتاویل تایر و لاستیک یزد، تولید لاستیک به نام گلدستون آغاز و وارد بازار کرد.

هنگام تاسیس کارخانه و پایه گذاری شرکت رازی یکی از دغدغه ها نام گذاری این شرکت بود که برادران گنجی (موسس این برند) تصمیم گرفتند. از نام رازی که برگرفته از محمدرضا ذکریای رازی، کاشف الکل و یکی از بزرگترین دانشمندان ایران است، استفاده کنند.

همانطور که می دانید یکی از روش های تبلیغات و برندسازی، خلق شعار تبلیغاتی مرتبط و مناسب با محصول است. از این رو برادران تصمیم گرفتند برای تبلیغات گسترده تر در تلوزیون از شعار” چسب رازی، بهترین چسب دنیا” استفاده کنند که از طرف صدا وسیما رد شد و آقای گنجی شعار ” همه رازی از چسب رازی” را جایگزین کردند. تبلیغات را به صورت فراگیر با استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی در سطح شهر و ایستگاه های اتوبوس، ادامه دادند و همین ترفند های تبلیغاتی به همراه کیفیت بالا و قیمت کم محصولات باعث فروش بالای آنها شد.

ویژگی های متمایز کننده رازی

فضای کارخانه رازی بسیار بزرگ است و سالن های جدا برای تولید انواع مختلف چسب دارد. رازی از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا برای تولید روز افزون و افزایش کیفیت استفاده می کند.آزمایشگاه رازی بسیار مجهز است و توانایی تولید محصولاتی تخصصی برای هر نوع صنعتی در این آزمایشگاه امکان پذیر است.این برند استانداردهای بین المللی را رعایت کرده و دارای ایزو 9001 و 2008 از شرکت QS سوییس است. و به دلیل خلاقیت و نوآوری و در دسترس بودن همیشگی کالاها در بین مشتریان بسیار محبوب و مشهور است.

صادرات محصولات رازی

شرکت شیمیایی رازی از سال 1380 اقدام به صادرات محصول کرده است. آقای گنجی بسته بندی های رازی را به نحوی هوشمندانه طراحی کردند که توضیحات روی بسته بندی علاوه بر زبان فارسی به زبان های عربی و انگلیسی و گاهی ترکی ترجمه شده باشند. و همین امر باعث آشنایی عموم مردم با این برند شد و در نتیجه صادرات این محصول با موفقیت بالایی روبرو شد.

در نظر داشته باشید برای خرید چسب رازی از هایپر چسب میتوانید از فروشگاه ما دیدن فرمایید . 

انواع چسب رازی بر اساس عوامل مختلف مانند دمای ذوب، رنگ، قطر، طول و کاربرد دسته‌بندی می‌شود. آنها عبارتند از:

چسب رازی داغ: این نوع چسب در دمای بالای 180 درجه سانتیگراد ذوب می‌شود و برای چسباندن مواد سخت و مقاوم مانند چوب، فلز، سرامیک و سنگ مناسب است. این چسب را می‌توان به راحتی با حرارت جدا کرد.

چسب رازی نیمه داغ: این نوع چسب در دمای حدود 120 درجه سانتیگراد ذوب می‌شود و برای چسباندن مواد نرم و انعطاف‌پذیر مانند پارچه، کاغذ، پلاستیک و فوم مناسب است. این چسب را می‌توان با حلال جدا کرد.

چسب رازی سرد: این نوع چسب در دمای پایین ذوب می‌شود و برای چسباندن مواد حساس به حرارت مانند الکترونیک، شکلات و شیرینی مناسب است. این چسب را می‌توان با آب جدا کرد.

چسب رازی رنگی: این نوع چسب دارای رنگ‌های مختلف است و برای تزئین و هنر استفاده می‌شود. این چسب را می‌توان با رنگ‌های دلخواه خود تهیه کرد.

چسب رازی قطر بزرگ: این نوع چسب دارای قطر بزرگتر از حدود 11 میلی‌متر است و برای کارهای سنگین و صنعتی استفاده می‌شود. این چسب نیاز به دستگاه قوی‌تر و بزرگ‌تر دارد.

چسب رازی قطر کوچک: این نوع چسب دارای قطر کوچکتر از حدود 7 میلی‌متر است و برای کارهای سبک و خانگی استفاده می‌شود. این چسب نیاز به دستگاه کوچک‌تر و ساده‌تر دارد.

چسب رازی طولانی: این نوع چسب دارای طول بالاتر از حدود 30 سانتی‌متر است و برای کارهای پیوسته و زمان‌بر استفاده می‌شود. این چسب نیاز به تعویض کمتر دارد و کار را سریع‌تر می‌کند.

چسب رازی کوتاه: این نوع چسب دارای طول کمتر از حدود 10 سانتی‌متر است و برای کارهای کوچک و دقیق استفاده می‌شود. این چسب نیاز به دقت بیشتر دارد و کار را با کیفیت‌تر می‌کند.

چسب قطره ای رازی

چسب قطره‌ای یکی از محصولات تولیدی شرکت رازی (Razi) است. شرکت رازی این چسب قطره‌ای را در حجمی کم (۳ میلی‌لیتر) تولید کرده است. چسب قطره ای رازی از شاخه سیانو اکریلات ها با چسبندگی بسیار قوی و سریع می باشد این چسب کاملا شفاف و بسیار مناسب برای کارهای ظریف و دقیق می باشد و پس از خشک شدن اثری به جای نمی گذارد .

حجم کم مورد استفاده این چسب، زمان خشک‌ شدن مناسب و قدرت بالای چسبندگی این چسب از ویژگی های بارز این چسب می باشد. مواد به‌ کار رفته در این چسب قدرت چسبندگی بالایی دارند و ممکن است با برخی مواد واکنش دهند. از این‌ رو بهتر است ابتدا مقداری از چسب را روی سطح مورد نظر امتحان کنید و در صورتی که واکنشی مشاهده نکردید، از چسب استفاده کنید. یکی از مزیت های چسب های قطره ای بی رنگ و شفاف بودن چسب است.

ساختار چسب قطره ای به‌گونه‌ای است که در مجاورت هوا خشک می‌شود. همین امر موجب می شود که پس از استفاده چسب قطره ای، سطح تمیز به نظر بیاید. هنگام استفاده از چسب های قطره ای خیلی مراقب باشید تا با پوست دستتان برخوردی نداشته باشد، چون به این راحتی ها پاک نمی شود.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ سه = 8

Compare