arshita 158 روز پیش
بازدید 44 بدون دیدگاه

معرفی چسب سرامیک

معرفی چسب سرامیک

در این مقاله از هایپر چسب درباره معرفی چسب سرامیک ، تمامی ویژگی ها و مزایا و معایب این نوع چسب ها را برای شما بازگو کرده ایم پس همراه هایپرچسب باشید ، یکی از مرسوم‌ترین کارها برای چسباندن کاشی‌ها استفاده از ملات و سیمان است. امروزه به دلیل مشکلات و معایبی که این روش سنتی در چسباندن کاشی‌ها به هم دارد چسب کاشی وارد بازار شده است. حال سوالی که برای اکثر افراد مطرح می‌شود این است که چسب کاشی چیست؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم چسب کاشی نوعی ترکیب پلیمری قوی می‌باشد. در نتیجه کاشی کار بدون تهیه ملات و دوغاب و دردسرهایی که این روش در پی دارد به راحتی می‌تواند از این چسب در چسباندن کاشی‌هایش به کف یا دیوار استفاده کند. چسب کاشی دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت بوده و قدرت زیادی در چسباندن کاشی‌ها دارد. این ویژگی‌ها باعث شده‌اند تا چسب کاشی خیلی سریع در بین خریداران طرفدار پیدا کند. با ما باشید تا با هر آنچه باید در مورد چسب کاشی و قیمت چسب کاشی سطلی بدانید اطلاعات لازم را به دست آورید.

انواع چسب کاشی از نظر مواد سازنده

انواع چسب کاشی از نظر مواد تشکیل دهنده و نوع کاربرد به دو دسته چسب کاشی و سرامیک خمیری ، چسب کاشی و سرامیک پودری تقسیم بندی می شوند و هر کدام از این نوع چسب کاشی و چسب سرامیک کاربردهای خاصی را در صنعت ساختمان سازی اجرا می کنند.

در هایپر چسب شما انواع چسب کاشی را به راحتی میتوانید با همدیگر مقایسه کنید و خرید خود را نهایی کنید و ظرف 3 روز کاری درب منزل تحویل بگیرید ، در نظر داشته باشید برای خرید چسب کاشی از هایپرچسب میتوانید از فروشگاه ما دیدن فرمایید .

برای اتصال کاشی و سرامیک علاوه بر چسب کاشی و سرامیک ، چسب فوری مانند چسب 123 میتراپل نیز قابلیت اتصال کاشی و سرامیک را دارد.

انواع چسب های کاشی و سرامیک

چسب کاشی خمیری

این چسب با قابلیت انعطاف پذیری، چسبندگی بیشتر برای سطوحی همچون کاشی، سنگ، سرامیک، گچ، موزاییک و سیمان مورد کاربرد بوده و به دلیل جذب آب در صورت استفاده برای کاشی سرویس، حمام، و حتی دیوراه استخرها از چسب بتن به همراه آن به عنوان پوشش و استحکام بیشتر بهره برد.

چسب کاشی پودری

این چسب نیز مانند چسب خمیری مورد استفاده برای انواع سطوح بوده با این تفاوت که برای آماده به کار شدنش فقط نیاز به آب خواهید داشت. البته باید این نکته را در نظر گرفت که در جهت کارایی 100 درصدی استفاده از چسب بتن توصیه اکید می شود. این چسب ها برای انواع محیط های آزمایشگاهی، سالن آرایش، مراکز تجاری، منازل، بدنه پارکینگ ها، راه پله ها مورد کاربرد است.

چسب های آب بندی و رزینی

این چسب ها را به عنوان جایگزین های قطعی قیر و عایق های سنتی دیگر مانند دوغاب معرفی می کنند. این مایع های شیری رنگ دارای خاصیت آب بندی بالا بوده و نیازی به تخریب ندارند. متریال استفاده شده در نوع چسب ها رزین اکرولیک است که پس از اجرا و استفاده پیوند قوی را بوجود می آورد.

توضیحات بیشتر انواع چسب کاشی

چسب کاشی پودری برای استفاده روی سطوح صاف مانند دیوارهای آجری ، کاشی کاری های قدیمی بهترین گزینه می باشد. چسب کاشی و سرامیک پودری مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد و از این نوع چسب کاشی می توان در محیط های مرطوب مانند سرویس های بهداشتی و حمام استفاده کرد و به دلیل ضد آب بودن به چسب کاشی ضدآب نیز شناخته شده است. چسب کاشی و سرامیک پودری ، بهترین چسب کاشی و چسب سرامیک می باشد که به دلیل استحکام بالا برای نصب کاشی روی دیوار ، اتصال سنگ های مصنوعی و طبیعی ، موزاییک ها استفاده می شود و بهترین چسب برای چسباندن کاشی های استخر نیز محسوب می شود.

این چسب‌های کاشی برای اکثر کارهای کاشی‌ کاری و انواع کاشی‌ها از جمله سرامیک ، چینی و سنگ طبیعی و نیز کاشی‌های بزرگ ، مناسب هستند. از چسب کاشی پودری می‌توانیم در محل‌های مرطوب نظیر حمام یا استخر استفاده کنیم. کاربران از چسب‌های کاشی پودری نسبت به انواع خمیری بیشتر استفاده می‌کنند. چسب‌های پودری در گریدهای مختلف تولید می‌شوند. استفاده از چسب کاشی پودری بسیار آسان است؛ زیرا این محصول فقط باید با آب مخلوط شود تا قابل استفاده شود.

با تولید انواع چسب کاشی کیفیت اتصال کاشی ها افزایش یافته و موجب سهولت کار کاشی کاران در کاشی کاری شده است. ساختار چسب کاشی و چسب سرامیک از نوع پودری به صورت دانه های سیمان و پلیمری است و قدرت چسبانندگی عالی برای چسباندن کاشی و سرامیک دارد. اگر قصد چسباندن کاشی روی کاشی زیرین دارید چسب کاشی و سرامیک پودری بهترین گزینه برای چسباندن روی کاشی زیرین می باشد و حتی در محیط های مرطوب و محیط هایی که در معرض آب قرار دارند این مدل چسب کاشی و چسب سرامیک به دلیل خاصیت ضد آب قابلیت استفاده را دارند.

از مزایای مهم چسب کاشی و سرامیک پودری ، مقاومت چسب در برابر نفوذ آب و رطوبت می باشد به همین دلیل چسب کاشی و سرامیک پودری ، کاربردی ترین چسب ساختمانی در محیط های مرطوب مانند نصب کاشی برای سرویس های بهداشتی ، حمام و حتی استخرها می باشد. برای تولید چسب های کاشی و سرامیک پودری از ماده ای به نام پرایمر استفاده شده ، این ماده میزان جذب آب را کاهش می دهد و مانع نفوذ آب می شود. به طور کل چسب کاشی پودری پس از ترکیب با آب، به ماده‌ ای انعطاف‌ پذیر تبدیل می‌شود که در اثر تغییرات رطوبت و دما، منقبض نمی‌شود و ترک نمی‌خورد. این چسب برای جلوگیری از افتادگی و ریزش کاشی‌ها، بهترین گزینه است. در موارد ذیل به مهم‌ ترین مزیت‌های استفاده از چسب‌های کاشی خمیری و پودری اشاره می‌کنیم.

مزایای استفاده از چسب پودری

سرعت اجرای بالا
اختلاط سریع و بی دردسر
انعطاف پذیری قابل قبول البته با در نظر گرفتن چسب های بتن
مقاومت و دوام بالاتر در شرایط مختلف البته با در مخلوط شدن چسب های بتن
قابل مصرف برای تمامی محیط ها حتی استخر و مخازن آب آن هم به شرط مصرف چسب بتن

مزایای استفاده از چسب خمیری

چسبندگی فوق العاده
بدون بو و منعطف پذیری مناسب
اجرای سریع و آسان با کاردک البته از نوع دندانه دار
چسبندگی قابل قبول در مقابل آب

مزایای استفاده از چسب آب بندی

تحمل فشارهای منفی و مثبت آب
معطر و بدون آلایندگی
نفوذپذیری عالی در انواع سطوح مانند چوب و آهن
ضد باکتری خزه و جلبک
تحمل دمای -75 تا +350 درجه
سازگار با محیط زیست
اجرای آسان توسط قلمو و پیستوله
عدم نیاز به سیمان و پلاستر
کاهش هزینه و صرفه جویی در مصالح

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


4 × چهار =

Compare