arshita 1046 روز پیش
بازدید 3272 بدون دیدگاه

سرعت و کیفیت چسبندگی فوق العاده را با چسب 123 تجربه کنید

سرعت و کیفیت چسبندگی فوق العاده را با چسب 123 تجربه کنید

امروزه چسب های بی شماری با مصارف مختلف در بازار وجود دارد. یکی از چسب های کاربردی با قدرت و سرعت بالا « چسب 123 » است. این چسب خارق العاده با قدرت و سرعت چسبندگی خیره کننده برای انواع مصارف صنعتی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله قصد داریم تا شما را با این محصول فوق العاده آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

جنس چسب 123

در ساخت چسب 123 از ماده ای به نام سیانواکریلات با ویسکوزیته بالا و یک اسپری فعال کننده استفاده شده است. این ماده غلیظ دارای قدرت چسبندگی بسیار بالایی بوده که در ترکیب با اسپری روند خشک شدن آن به شدت تسریع می شود.

موارد مصرف چسب 123

اغلب از این چسب مایع در مواقعی که نیاز به اتصال فوری باشد استفاده می گردد. چسب 123 برای سطوح سخت و ناهموار نیز مناسب است ؛ چون چسب مایع به داخل سطح نفوذ نمی کند. این چسب محصول نهایی را زرد نکرده و یا ایجاد سفیدک نمی نماید.

چسب 123 از قدرت اتصال بالایی برخوردار است ؛ به طوری که می توان آن را به راحتی روی سطوح عمودی نیز استفاده کرد. چسب 123 هزاران کاربرد دارد. در داخل و خارج از منزل استفاده می گردد. برای نحوه ی خرید یا فروش عمده چسب 123 این مطلب را تا آخر دنبال کنید.

این چسب قوی در محل کار ، کارگاه های تولیدی ، وسایل نقلیه ، تعطیلات ، مسافرت ، باغ ، کارگاه های هنری ، آثار هنری ، کارگاه های معماری ، ساخت مبلمان ، تولیدات هدیه و زینتی ، تولید جواهرات ، ساخت مدل ، کارگاه های تعمیر و نگهداری خودرو ، مدل سازی هواپیما ، تعمیر اسباب بازی ، استفاده از محصولات تزئینی و غیره استفاده می شود.

چسب 123 برای اتصال سریع و آسان اتصالات MDF ، چوب ، فلز ، آلومینیوم ، سنگ مرمر ، بتن ، سنگ ، گرانیت ، سرامیک ، ریخته گری ، سنگ طبیعی ، لاستیک، مواد پلی اورتان، چرم و بسیاری از محصولات پلاستیکی سخت استفاده می شود. برای اطلاع از قیمت فروش عمده چسب 123 به آخر مطلب مراجعه کنید.

طرز استفاده از چسب 123

چسب‌ 123 جزو چسب‌های دو جزئی محسوب می شود. چسب دو جزئی به چسبی اطلاق می شود که برای خشک شدن نیاز به خشک کننده دارد. به طور معمول چسب های دو جزئی همراه با یک اسپری خشک کننده به فروش می‎‌رسند. چسب 123 نیز همراه با یک اسپری خشک کننده عرضه شده است.

سطوحی که چسب 123 روی آنها اعمال می شود باید تمیز ، خشک و عاری از انواع کثیفی و چربی باشد. پس از استعمال چسب مایع ، اسپری فعال کننده را از فاصله 20 سانتی متری به صورت عمودی فشار دهید. کمی صبر کنید تا گاز آن تبخیر شود و سپس سطح دیگر را به اندازه مورد نیاز آغشته به مایع چسب کرده و به مدت چند ثانیه هر دو قطعه را ثابت و محکم به هم بچسبانید. سرانجام سطح در مدت سه تا پنج ثانیه خشک می گردد.

پس از استفاده از چسب 123 به ماده دیگر ، سطوح جمع شده و برای چند ثانیه محکم فشرده می شوند. هر دو قسمت در عرض چند ثانیه به شدت به یکدیگر متصل می گردند. دمای محیط باید بین 5+ تا 35+ درجه سانتی گراد باشد.

از آنجایی که چسب 123 به سرعت خشک می‌شود ؛ بنابراین بعد از آن که درب این محصول را باز کردید تا حداکثر یک ماه می‌توانید آن استفاده کنید. چون بعد از گذشت این مدت خشک می شود. برای خرید و فروش عمده چسب 123 به آخر مطلب مراجعه کنید.

توجه- چسب 123 را نمی توان با آب یا مواد دیگر رقیق کرد. مصرف بیشتر یا کمتر می تواند منجر به عدم کارایی و عوارض جانبی بر عملکرد محصول شود. سطح اعمال شده در حین و پس از استفاده باید در برابر همه عوامل خارجی محافظت شود.

شرایط نگهداری از چسب 123

چسب 123 را در یک محیط خشک و خنک نگهداری کنید و از گذاشتن آن در معرض تابش مستقیم آفتاب بپرهیزید. استفاده از آن برای 12 ماه پس از تاریخ تولید مناسب است. محصول را از یخ زدگی و نور مستقیم خورشید محافظت کنید. هیچ گاه نباید آن را به داخل آتش انداخت. در صورت بلعیده شدن با پزشک مشورت کنید. چسب 123 را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

سخن پایانی

امروزه چسب 123 با توجه به داشتن کارایی بالا مورد استفاده مصارف مختلف قرار می گیرد. انتخاب و خرید آن احتیاج به دانش و شناخت کافی این نوع چسب ها دارد. بنابراین بهتر است در انتخاب و خرید دقت کرده و آنها را تنها از مراکز معتبر تهیه نمایید.

« فروشگاه آنی چسب » که از سال 1392 فعالیت خود را در این زمینه آغاز کرده با فروش عمده چسب 123 در سایت خود امکان انتخاب و خرید را برای شما راحت کرده است. لذا برای هرگونه مشاوره ، سفارش و خرید می توانید به سایت www.anychasb.com  مراجعه کنید.

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


+ هفت = 11

Compare