arshita 158 روز پیش
بازدید 48 بدون دیدگاه

ویژگی های دستگاه چسب زن

ویژگی های دستگاه چسب زن

در این مقاله از هایپرچسب درباره ویژگی های دستگاه چسب زن ، تمامی مزایا و معایب این دستگاه های پرفروش را با شما در میان میگذاریم ، پس همراه هایپرچسب باشید تا انتهای این مقاله ، امروزه در صنایع مختلف برای راحتی کار باید از ماشین آلات استفاده کرد تا راندمان کار بالا رود. تا قبل از این‌ که در صنعت پیشرفت کند، شرایط کاری وقت گیر و دشوار بود. یکی از دستگاه‌هایی پر کاربرد که اکثر صنایع برای افزایش کیفیت و بالا بردن سرعت کار خود به آن احتیاج دارند دستگاه چسب زن کارتن و دستگاه لیبل چسبان است. این دستگاه بسیار اقتصادی و کاربردی است که برای بهبود راندمان و عملکرد هر کارگاهی تولیدی مورد نیاز است.زیرا در این دنیای سرعت و تکنولوژی که وقت بسیار با ارزش است کسی آن را صرف چسب زدن کارتن نمی‌کند و این کار را به دستگاه می‌سپارد تا روزانه بالای هزار کارتن بسته بندی شده خروجی داشته باشد. اگر برای شما سوال است که دستگاه چسب زن کارتن چیست و چه کاربردهایی دارد ما در این مقاله به بررسی آن‌ها پرداخته ایم تا انتها مقاله ما را همراهی کنید.

همچنین در نظر داشته باشید برای خرید چسب 123 از هایپر چسب میتوانید از فروشگاه ما دیدن فرمایید .

 

ویژگی ها و عملکرد دستگاه چسب زن کارتن

همانطور که گفته شد این دستگاه یک دستگاه پرکاربرد در خطوط بسته بندی کارخانجات می باشد که چسباندن کارتن های بسته بندی را با سرعت و دقت بالایی انجام می دهد. تعداد زیادی کارتن بسته بندی را می توان با این دستگاه چسباند و در مدت زمان بسیار کوتاهی آماده ورود به بازار می باشد.

دستگاه چسب زن کارتن در انواع مختلفی ساخته می شود و کارخانه داران می توانند هر مدل از این دستگاه را با توجه به ظرفیت تولید و نیاز کارخانه خود انتخاب و در خطوط بسته بندی استفاده کنند. وجود چنین دستگاهی در کارخانه هایی که به طور معمول ظرفیت تولید بالایی دارند و روزانه تعداد زیادی محصول تولید می کنند بسیار مهم و کارآمد است و در افزایش سرعت بسته بندی محصولات تولید شده تاثیر بسزایی دارد.

دستگاه چسب زن کارتن دارای بدنه بسیار مستحکم و تسمه نقاله جهت جابجایی کارتن های بسته بندی بر روی آن و موتوری قدرتمند می باشد. با این دستگاه می توانید ابعاد چسب را با توجه به ابعاد بسته ها تنظیم کنید تا چسباندن و بسته بندی بسته ها با دقت و کیفیت بالایی انجام شود. تمامی این تنظیمات توسط یک اپراتور معمولی انجام می شود و نیازی به تعویض قطعات یا ابزارهای دیگر نیست.

انواع دستگاه چسب زن کارتن

این دستگاه مانند سایر ماشین آلات صنعتی مورد استفاده کارخانجات در انواع مختلف برای رفع نیاز صنایع مختلف با ظرفیت های تولید متفاوت تولید می شود. دستگاه چسب زن کارتن در سه نوع مختلف اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی ساخته می شود. نمونه های دستی این دستگاه بیشتر برای کارگاه ها و مغازه های کوچک خانگی مناسب است زیرا استفاده آسان، قابل حمل و قابل انجام توسط یک نفر می باشد.

تمامی مراحل مانند تا زدن و چسباندن لبه های کارتن در دستگاه چسب زن کارتن اتوماتیک توسط خود دستگاه و با سرعت بسیار بالا و بدون نیاز به دخالت انسان انجام می شود که مناسب برای صنایع مختلف تولیدی با ظرفیت بالا می باشد. یکی دیگر از نمونه های این دستگاه نیمه اتوماتیک، چسباندن جعبه ها است، ضمن اینکه تا زدن لبه های مقوا باید با نیروی انسانی انجام شود.

دستگاه کارتن چسب زن تمام اتومات (مخصوص انواع سایز های کارتن)
دستگاه کارتن چسب زن نیمه اتومات 2 موتوره (مخصوص کارتن های پایین 25 کیلو): این دستگاه برای چسب زنی کارتن هایی که از محصول پرشده اند و وزن آن ها کمتر از 16 کیلو گرم می باشد مورد استفاده قرار می گیرد این دستگاه با توجه به نیاز مصرف کننده به دو صورت تکفاز و سه فاز تولید می گردد.
دستگاه کارتن چسب زن نیمه اتومات 3 موتوره ( مخصوص کارتن های بالای بیست و پنج کیلو ): این دستگاه دارای سه موتور می باشد که دو موتور در پایین و یک موتور در بالا قرار گرفته این دستگاه برای چسب زنی کارتن هایی با وزن بیشتر از 16 کیلو گرم و تا وزن 50کیلو گرم مناسب می باشد.
دستگاه کارتن چسب زن با دربند اتومات (مخصوص انواع سایز های کارتن)

دستگاه چسب زن کارتن دستی

این دستگاه برای کارگاه‌های کوچک و مغازه‌ها کاربرد دارد تا بسته بندی کارتن‌ها با دقت و راندمان بالایی انجام شود. دستگاه چسب زن کارتن دستی به دلیل سبک و قابل حمل بودن مورد تقاضا بسیاری قرار گرفته است. دستگاه چسب زن دستی با کشیدن بر روی کارتن به وسیله دست انجام می‌شود و به گونه این دستگاه چسب می‌زند که امکان باز شدن در حین جابه جایی وجود ندارد و از کیفیت بالایی برخوردار است. از مزایای این دستگاه می‌توان به بسته بندی کارتن‌های بزرگ که مشکل است را با این دستگاه به راحتی می‌توان انجام داد. جنس این دستگاه از پلاستیک ABS است که در مقاومت و جنس‌های مختلف با رنگ بندی متفاوت در بازار عرضه شده است.

مزایای دستگاه چسب زن کارتن

امروزه کارخانجات تولیدی بزرگ و کوچک برای کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره وری از دستگاه‌های چسب زن کارتن استفاده می‌کنند. زیرا کارایی چسب زدن سنتی کارتن‌ها جهت بسته بندی منسوخ شده و دستگاه چسب زن کارتن موجب افزایش کیفیت در بسته بندی می‌شود. از دیگر مزایای استفاده از این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

قابلیت استفاده در موقعیت‌های مختلف را دارد.
کارایی بالا و افزایش بهره وری را به همراه دارد.
این دستگاه موجب کاهش هزینه‌های تولید می‌شود. ( چسب زدن به صورت سنتی هزینه بالایی برا کارخانجات در بر دارد.)
دستگاه چسب زن اتوماتیک باعث کاهش نیروی انسانی است.
به دلیل مصرف دقیق چسب موجب کاهش مصرف آن می‌شود.
خرید چسب برای دستگاه به صرفه و اقتصادی است.

سخن پایانی

در ویژگی های دستگاه چسب زن ، از دستی گرفته تا نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک ، سعی شده است که کارایی و راندمان افزایش پیدا کند و نیروی انسانی کمتر درگیر شود ، برای خرید دستگاه چسب زن میتوانید با پشتیبانی هایپر چسب تماس بگیرید و بصورت رایگان مشاوره دریافت کنید .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


2 + هفت =

Compare