arshita 18 روز پیش
بازدید 13 بدون دیدگاه

چسب حرارتی قوی

چسب حرارتی قوی

در این مقاله از هایپرچسب درباره چسب حرارتی قوی ، انواع چسب های حرارتی را برای شما بررسی و مقایسه کرده ایم تا انتخاب را برای شما ساده تر کنیم ، پس تا انتهای مقاله همراه با هایپرچسب باشید ، چسب حرارتی نوعی چسب قابل ارتجاع و به اصلاح نرمش پذیر در اثر حرارت می باشد که معمولا استوانه ای شکل و در قطرهای مختلف موجود است. چسب حرارتی به وسیله دستگاهی به نام تفنگ چسب حرارتی یا هویه تفنگی در اثر حرارت ذوب می شود، چسب پس از خروج از هویه تفنگی بسیار داغ است که باعث سوزاندن دست می شود ولی پس از ریخته شدن روی سطح و گذشت چند ثانیه به سرعت سرد و خشک می شود. این چسب ها می توانند برای چسباندن چوب، پلاستیک، پارچه، فلز، شیشه، سنگ، کاغذ و خیلی از مواد دیگر استفاده شوند و همچنین قابلیت استفاده به عنوان آب بند و درزگیر را نیز دارند. چسب های حرارتی یک اتصال بسیار محکم و قوی را ایجاد می کنند و همچنین در صورت تمایل به جدا کردن از سطح به راحتی جدا می شوند و هیچ گونه اثری بر روی سطح باقی نمی گذارند.

همچنین در نظر داشته باشید برای خرید چسب حرارتی از هایپرچسب میتوانید از فروشگاه ما دیدن فرمایید.

چسب حرارتی در کارهای هنری، ساخت کاردستی کودکان، ساخت وسایل تزئینی و همچنین کاربردهای صنعتی بسیاری نیز دارد. یکی مزایای چسب حرارتی که باعث استفاده زیاد آن می شود بی رنگ بودن آن پس از خشک شدن و سرد شدن است. همین ویژگی دلیل استفاده از این چسب در کارهای هنری و تزئینی است که زیبایی و تمیزی در درجه اول اهمیت قرار دارد.

کاربرد چسب حرارتی

زیاد بودن قدرت چسب حرارتی باعث شده تا آن را در زمینه‌های مختلفی مورد استفاده قرار داد. این نوع از چسب توانایی چسباندن کاغذ؛ چوب، پلاستیک، فلزات، پارچه و … را داشته و دارای کاربردهای بسیاری است. از جمله مهم‌ترین این کاربردها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

استفاده به عنوان درزگیر آب یا هوا
چسباندن دو قطعه شکسته شده به هم
استفاده به عنوان ضربه‌گیر
استفاده در انواع کاردستی‌ها

مزایای چسب حرارتی

بالا بودن قدرت چسب حرارتی و همچنین خشک شدن بسیار سریع آن از جمله مهم‌ترین مزیت‌های این چسب است. علاوه بر این دو مورد گفته شده از جمله دیگر مزایای چسب حرارتی عبارتند از:

استفاده بسیار آسان بدون نیاز به مهارت خاص
مقاوم در برابر آب و اشعه آفتاب
سهولت در نگه‌داری به دلیلی جامد بودن آن قبل از مصرف
ارزان بودن قیمت چسب حرارتی در مقایسه با انواع دیگر چسب‌ها

معرفی چسب حرارتی قوی جانسون

چسب حرارتی در ابتدا به صورت جامد است و سپس توسط تفنگ مخصوص ذوب می‌شود. این چسب در کوتاه ترین زمان به صورت جامد تبدیل شده و سطوح مورد نظر را به یکدیگر می‌چسباند. انواع چسب حرارتی بسیاری را در بازار می‌توانید پیدا کنید اما از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند و به راحتی از روی سطح جدا می‌شوند. ما در این بخش قصد داریم تا به معرفی بهترین برند چسب حرارتی جانسون بپردازیم. یکی از بهترین و با کیفیت‌ترین چسب‌ حرارتی قوی برند جانسون است. چسب حرارتی janson دارای قدرت چسبندگی بسیار بالایی است و در سریع ترین زمان ممکن به حالت جامد تبدیل می‌شود. این محصول ساخت کشور تایوان است و به صورت عمده و تکی نیز به فروش می‌رسد. این محصول در دو نوع معمولی و صنعتی عرضه می‌شود

خرید چسب حرارتی قوی از هایپرچسب

با توجه به کاربردهای گسترده و مزایای زیاد چسب حرارتی امروزه افراد بسیاری در تولید و فروش این نوع چسب‌ها دست دارند. اما سوالی که برای خریداران ایجاد می‌شود این است که برای داشتن یک خرید مطمئن چسب حرارتی از کجا بخرم؟ یا بهترین مارک چسب حرارتی چیست؟ در پاسخ به این سوال شرکت هایپرچسب را برای شما مشتریان عزیز معرفی می‌کنیم. این شرکت چندین سال است که در زمینه فروش چسب حرارتی قوی و فعالیت داشته و بدون شک یکی از بهترین‌ها در این زمینه می‌باشد.

چسب حرارتی مخصوص صافکاری مشکی

یکی از مشکلات رانندگان پس از تصادف کردن ، چگونگی رفع فرو رفتگی های ناشی از ضربه به بدنه خودرو است که بهترین راهکار برای ترمیم آن صافکاری به صورت حرفه ای میباشد. چرا که صافکاری به دلیل عدم تعویض قطعات و در مواردی عدم نیاز به رنگ آمیزی علاوه براینکه صرفه جویی در هزینه های مربوط به ترمیم بدنه را همراه دارد، تا حدود زیادی از کاهش ارزش مالی خودرو جلوگیری می‌شود. امروزه روش های متفاوتی برای صافکاری خودرو به صورت حرفه ای ارائه می‌شود. یکی از این راهکار ها ، بکارگیری از چسب حرارتی مخصوص صافکاری مشکی است که در کشور ما با نام های چسب تگرگ کشی صافکاری ، چسب قری کشی مخصوص صافکاری و چسب هاتملت مخصوص صافکاری نیز شناخته میشود. به کمک چسب هاتملت صافکاری شما میتوانید می‌توان فرو رفتگی‌های روی بدنه خودرو را بدون هیچگونه از بین رفتن رنگ و اثری تعمیر نمود. چسب صافکاری ماشین برای صافکاران با تجربه و حتی افراد معمولی مناسب میباشد زیرا که هیچ مهارت خاصی نیاز ندارد و شما میتوانید به کمک آن تمام فرو رفتگی ها و قر شدگی های روی سطح بدنه خودرو را بدون نیاز به استفاده از چکش و میله صافکاری و حتی تعویض قطعه از بین ببرید.

در واقع این محصول یک چسب چسب حرارتی صنعتی بسیار با کیفیت میباشد که مخصوص دستگاه های چسب حرارتی سایز بزرگ می باشد که از قدرت چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و از آن میتوانید در تمایی موارد خانگی و صنعتی نظیر چسباندن قطعات پلاستیکی ، مقوایی ، انواع فلزت و… استفاده کنید. اما به دلیل رنگ مشکی آن بهتر است در کار های ظریف استفاده نشود زیرا ظاهر نهایی کار شما را خراب میکند. کاربرد اصلی چسب هاتملت مشکی ، در صافکاری ها میباشد. به راحتی به کمک این محصول می‌توانید فرورفتگی‌های روی سطح خودرو را صاف نمایید، بدین گونه که سر چند قلم از چسب ها را به وسیله حرارت ذوب کرده و به صورت عمودی بر روی قسمت مورد نظر بچسبانید و با کشیدن همزمان چسب‌ها، فرورفتگی را به حالت اول خود بر گردانید. یکی دیگر از ویژگی های این محصول این محصول دارای قابلیت استفاده چندین باره از آن را برای کاربر است .

نظرات کاربران

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش − 6 =

Compare